Shop Mobile More Submit  Join Login
MLP Support by LoCeri MLP Support by LoCeri
Its really nice to see the confidence others have in you.



MLP Hasbro
Add a Comment:
 
:iconblueart14:
Blueart14 Featured By Owner Jan 31, 2016  New Deviant
lol
Reply
:iconrobotponytron:
Robotponytron Featured By Owner Jan 17, 2016  New Deviant Student
Your welcome twilight
Reply
:icondragonponynyanpower:
DragonPONYnyanPOWER Featured By Owner Jan 15, 2016  Hobbyist General Artist
My friends in a nutshell.
Reply
:iconsorcerell:
Sorcerell Featured By Owner Jan 14, 2016  Hobbyist Digital Artist
just like the real rainbow dash XD  (she doesn't show enough loyalty LOL :)
Reply
:iconcosmicnekochan:
CosmicNekoChan Featured By Owner Jan 12, 2016  New Deviant
WARNING! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning!
Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental
hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the
staff in the hospital so the More-government decided that best idea was to get rid of her so
they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the
machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she died.
Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on
a Monday night at 12:00 a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you
and watching you bleed to death. Now send this to ten other pictures on this one site, and
she will haunt someone else who doesn't. This isn't fake. apparently, if you copy and paste
this to ten comments in the next ten minutes you will have the best day of your life tomorrow.You
will either get kissed or asked out, if you break this chain u will see a little dead girl in your room
Reply
:iconedwolf135:
edwolf135 Featured By Owner Jan 9, 2016  New Deviant Student Digital Artist
love it
Reply
:iconglitteries:
glitteries Featured By Owner Dec 20, 2015
Rainbow is preeeeeeeety loyal, huh? yeah.... not really anymore. lol
Reply
:iconedwolf135:
edwolf135 Featured By Owner Jan 9, 2016  New Deviant Student Digital Artist
yep (bid mac)
Reply
:icontoxicgambit:
Toxicgambit Featured By Owner Dec 8, 2015  Hobbyist
aw cute
Reply
:iconyamimashlover:
yamimashlover Featured By Owner Dec 2, 2015  New Deviant Student Artist
rainbow dash my little pony mlp brony MLP Emote Twilight Sparkle Cry Sad 
Reply
:iconrobotponytron:
Robotponytron Featured By Owner Jan 17, 2016  New Deviant Student
How dare u yami
Reply
:iconspottlover:
spottlover Featured By Owner Nov 17, 2015
XDDD omg rainbow
Reply
:icondidgereethebrony:
Didgereethebrony Featured By Owner Nov 12, 2015  Hobbyist General Artist
I think we all know some pony like that ;)
Reply
:iconmcleors:
MCLeoRS Featured By Owner Nov 2, 2015
YOLO SOOO SWAG RD!!!!!
Reply
:iconthegeekofgamerlot:
TheGeekOfGamerlot Featured By Owner Oct 28, 2015
Always count on Rainbow Dash to support you, in her own... special way...
Reply
:iconroussettebloodoc:
RoussetteBloodOC Featured By Owner Oct 24, 2015  Student Digital Artist
wonder what happend net
Reply
:iconminecraftrulez150:
MinecraftRulez150 Featured By Owner Oct 20, 2015  Student Artist
Element of loyalty my plot!
Reply
:icondarkgirlsprirt:
darkgirlsprirt Featured By Owner Oct 11, 2015  Student Artist
lol rainbow XD
Reply
:iconautumnwolf5301:
autumnwolf5301 Featured By Owner Oct 8, 2015
art trade?
Reply
:iconablueheart2015:
aBlueHeart2015 Featured By Owner Sep 9, 2015  Hobbyist Digital Artist
hue hue hue.
Reply
:iconxxreshiramxx:
xxReshiramxx Featured By Owner Sep 5, 2015  Student Traditional Artist
I like the style on this.
Reply
:iconeverfree999:
Everfree999 Featured By Owner Aug 24, 2015  Student
Well I guess she's not the element of loyalty
Reply
:iconurzapw2000:
urzapw2000 Featured By Owner Jun 3, 2015
umm...
doesn't Rainbowdash remember the Ursa minor?
Reply
:iconhkcolorful:
HKcolorful Featured By Owner May 30, 2015  Student General Artist
EQG Twilight Cereal Plz - "element of loyalty my butt!"
Reply
:iconurzapw2000:
urzapw2000 Featured By Owner Jun 3, 2015
ha Funny
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner Apr 29, 2015  Student
5 secounds later
ALICORN TWILIGHT princess twilight sparkle icon 
Trixie (WHA?) : oh God no
Reply
:iconpinkiepieanimatronic:
PinkiePieAnimatronic Featured By Owner Apr 6, 2015  Hobbyist Artist
so animatronic can be killed fine *puts grenade near me* H-Bomb Hiccup 
Reply
:iconpinkiepieanimatronic:
PinkiePieAnimatronic Featured By Owner Mar 26, 2015  Hobbyist Artist
I have nonething to say here  pinkie pie icon :tatatatatatatatatata:  *died* I killed .....myself..... X.X
Reply
:iconelsaponyforever:
elsaponyforever Featured By Owner Apr 4, 2015  Student Digital Artist
you cant your an animatronic
Reply
:iconcldyo:
cldyo Featured By Owner Sep 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
you cant=Purple Guy Smile Icon 
Reply
:iconwarriors77495:
Warriors77495 Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist General Artist
XD XD XD :XD:
Reply
:iconkawaiiocatvia:
KawaiiOcatvia Featured By Owner Mar 4, 2015
DUN DUN DUUUUUUUUUUUUN
EqG Twilgiht (Facepalm) Plz V.SEQG Trixie Bedroom Eyes Plz 
Es increible! Are they having another magic duelEmoticon - ? 
Fluttershy Clap yep let support for twilight
Clapping Lony Starry Skies Clapping Icon Derpy Clapping Icon Cheese Sandwich clapping Clapping Pony Icon - Lovestruck Derpy Clapping Pony Icon Cloudy Day clapping icon Splash Paint Clapping Icon Tea Choco clapping icon Snapshot Clapping Pony Apple Bloom clapping icon Pencil Swirl clapping icon Sea Waves Clapping Icon Princess Amethyst clapping icon Jessica Pony Clapping Icon Goldboom clapping pony MLP-clapping-OC-icon Dinky Clapping Lotus Flower clapping icon Clapping Encore Heart Happy clapping pixel icon Aunty Clap Thunder Cobalt Clapping pony icon furrydreamclapplz Another clapping pony icon Clara Heart Clapping Icon Crystal Clap GaniGhost clapping Arturia Shieldhearth clapping Lavender Fritter clap Request: Blink Icon E'ma Killer Dubstep Beats mlp Clapping Icon : space spark Dice Roll Clapping Pony Icon Clapping Verdure 1 Happy Daze Fancy Feathers clapping [MLP] Dolly Clap Request: Blink Icon Roseluck Christmas hat (Request) AquaShimmer Clap Bubblegum Clap Request Blink Icon: LittleMissNightOwl 3 Request Blink Icon: LittleMissNightOwl 2 Saria Spells MLP clap 
Twilight (Cute clap) Plz OMGOGMOGMOMOMGOMGOMGOMGOMG
rainbow dash my little pony mlp brony cool 50 bits says twilight gets her butt kicked
Twilight (Cheerleader) Plz ......
EqG Twilight (Supah serial) Plz THANKS ALOT RAINBOW
Reply
:iconanimalsthatcross:
AnimalsThatCross Featured By Owner Feb 8, 2015
EqG Applejack (Thinking) Plz : Fine, Fine... gives 50 bits to RD.
EqG Rainbow Dash PLZ : SCORE! Alrighty... time ta go get some ICEE!
EqG Applejack WTF IS THIS?!? Plz : ARE YOU FLIPING SERIOUS!?!? 
Reply
:iconorangetabbycat:
OrangeTabbyCat Featured By Owner Oct 5, 2015  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconanimalsthatcross:
AnimalsThatCross Featured By Owner Dec 11, 2015
EqG Applejack (Mad 2) Plz : Gimme that 50 bits.. * Takes it away and runs to ICEE Machine *
EqG Rainbow Dash (Angry 3) Plz : HEY WHAT THE HAY?!
5 Hours later..
EqG Applejack Shouting Plz : RD! * Throws 50 bits at her *
EqG Rainbow Dash (Worried 2) Plz : * catches it *
EqG Rainbow Dash (Aww) Plz : Thanks..
EqG Applejack (UMAD Dash?) Plz : Mhm..
The End :D
Reply
:iconorangetabbycat:
OrangeTabbyCat Featured By Owner Dec 11, 2015  Hobbyist General Artist
XD SO TRUE
Reply
:iconanimalsthatcross:
AnimalsThatCross Featured By Owner 4 days ago
I ship it c:
Reply
:iconcrystella1368:
Crystella1368 Featured By Owner Feb 5, 2015
Funny!
Reply
:iconrogueobserver:
RogueObserver Featured By Owner Jan 28, 2015
Our Rainbow Dash everyone...
Reply
:icondrwhofan611:
DrWhoFan611 Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist Writer
Wow, 'Element of Loyalty' is the first thing that pops to everyone.... I got nothing...
Reply
:iconmcchrisforeverrr:
mcchrisforeverrr Featured By Owner Dec 28, 2014
element of loyal- crap everyone's said it already.
.
.
damn it.
Reply
:iconwereepiclikethat:
WereEpicLikeThat Featured By Owner Dec 26, 2014  Student Artist
LOL element of loyalty
Reply
:iconcookiegirl500:
cookiegirl500 Featured By Owner Edited Dec 20, 2014  Hobbyist General Artist
The element of Loyalty everyone!
Reply
:iconshadowplusmaria:
ShadowPlusMaria Featured By Owner Dec 10, 2014
*raises eyebrow* Element of loyalty?
Reply
:iconcelestiallullaby29:
CelestialLullaby29 Featured By Owner Dec 11, 2014
So called Element of Loyalty.
Reply
:iconluckydrago17:
luckydrago17 Featured By Owner Dec 1, 2014
50 bits...
that's $12.50
i bet 4 million bits
Reply
:iconsungoddessoflife:
SunGoddessOfLife Featured By Owner Nov 3, 2014   Traditional Artist
LOVED THE WHOLE DANG THING!!!!!
Reply
:icontheartist3711:
TheArtist3711 Featured By Owner Oct 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
Haha!!! Awesome job!
Reply
:iconrainbowdash-rainboom:
RainbowDash-Rainboom Featured By Owner Oct 13, 2014  Student General Artist
:iconprincesslunaplz::iconsaysplz: I bet 1,000,000 bits that Trixie wins!
:icontwilightsparkleplz::iconsaysplz: thanks a lot, Luna.
:iconprincesslunaplz::iconsaysplz: the fun has been doubled!
Reply
:iconprincesslunalovesu:
PrincessLunaLovesU Featured By Owner Nov 11, 2014
Luna does not agree. Pinkie Pie Squint 
I am on Twilight's side.Brohoof 
And plus I would never bet that much! Pinkie Pie EyeFlutter 
Though anyways watch me. :3 princess Luna 
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 4, 2012
Image Size
1,010 KB
Resolution
1600×3650
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
122,683 (18 today)
Favourites
2,407 (who?)
Comments
365
Downloads
635
×